Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Comanda Online

Super rapid, într-un singur pas!

Dacă aveți o ezitare în legătură cu zona expeditorului sau a destinatarului, dispeceratul nostru vă poate ajuta la telefon, sau la efectuarea unei comenzi prin platforma online, veți primi detaliile prin email. Dacă nu va regăsiți în zonele menționate mai jos vă rugăm nu ezitați să ne contactați la telefon 0756 712 104.

Dacă un pachet se deteriorează în timpul transportului, Kyklos mă va despăgubi pentru el?

Este responsabilitatea dumneavoastră ca pachetul să fie bine ambalat, folosim echipament de cea mai înaltă calitate iar ghiozdanele noastre sunt 100% impermeabile, șansele unei deteriorări sunt foarte slabe dar în caz de probleme, atunci da, veți fi despăgubit.

În cât timp de la comandă va fi livrată aceasta?

în funcție de tipul de cursă ales; normal(2:30′), urgent(1:15′) sau super (0:45′), din momentul în care a fost confirmată comanda de către operatorul nostru.

În cât timp de la plasarea unei comenzi pachetul meu va fi ridicat?

Cel mai scurt timp posibil, dacă doriți o anumită oră de ridicare atunci cursa va fi automat considerată super.

Sunt confidențiale informațiile oferite?

Da, suntem membri ai Asociației Naționale Pentru Protecția Datelor Cu Caracter Personal. Pentru mai multe informații puteti vizita www.dataprotection.ro.

Ce înseamnă codul de client?

Atunci când cumpărați un carnet de bonuri sau deschideți un cont cu facturare lunară veți primi un cod de client prin care vă putem identifica mai simplu în sistem.

De exemplu nu am utilizat într-o lună 100 de BONURI ci doar 40, ce se întâmplă?

Veți fi facturat în funcție de câte BONURI ați folosit.

Pot expedia orice tip de colet?

Orice încape în ghiozdanele noastre și nu pune în pericol viața curierului, ghiozdanele noastre sunt FOARTE mari.

Toate coletele și plicurile sunt livrate în aceeași zi ?

Da, dar la cererea dumneavoastră putem livra plicurile și a doua zi.

După ce trimit o comandă online voi fi contactat de un operator?

Da, ca să verifice comanda și să o confirme, din acel moment se aplică timpurile noastre de livrare.

Dacă aveți și alte întrebări și nu ați găsit răspunsul mai sus, nu ezitați să ne contactați, iar un operator vă va oferi toate răspunsurile.